Najnovšie recenzie zo sekcie Elektrokolobežky
90%
supeeeeeeeeeeeeeer.
100%
Za mňa kolebzeku odporúčam trošku hrkoce ale dá s to poriešiť
90%
- Super kolobezka za prijatelnu cenu
- Troska problematicke sklopenie riadidlok
- Troska problematicke sklopenie riadidlok
100%
Všetko je tak ako ma byť
100%
Super stroj vďaka sile 1200W.
100%
Zatiaľ spokojný, uvidíme ako bude ďalej.
80%
- Rychle dodanie
70%
- Kvalita za dobrú cenu
- Náročnejšie sparovanie
10%
- Baterka sa nechce nabíjať nabíjačka hučí svieti celý čas na červeno po viac ako 8 hodinách stále nabíja
60%
Momentálne pôjde do servisu nakoľko sa nedá spárovať s mojim mobilným telefónom
Reakcia značky SENCOR
Dobrý den, Miroslave,
pro spárování koloběžky s telefonem je nutné mít naistalovanou aplikaci Sencor Scooter a telefon by měl podporovat systém Bluetooth 4.1
Pokud spárování přesto neproběhne, obraťte se prosím na náš autorizovaný servis na adrese FAST PLUS a.s., Na pántoch 18
831 06 Bratislava
Tel.: +421 249 105 853
E-mail: [email protected]
S pozdravem
Tým Sencor Care
www.sencor.sk
100%
Veľmi dobrá kolobežka, pevná, cenovo konkurencia nemá šancu.
Áno, má plné kolesá, ale na naše cesty v pohode, netrasie tak, ako som čakal. Na Bolt kolobežke to bolo horšie. Aplikácia super, aj kolobežku zamyká. Kolobežka má aj tempomat.
Samozrejme, po rýchlom poskladaní, som všetko dotiahol, pre istotu. Trošku viac trčí ľavý bolden, ale je dobre chránený a nie je to tragédia.
60%
- Neskutocne pevna a robustna 14kg konstrukcia bez jedinej vole, prikladne nastavene brzdy a kazdy mechanicky detail
- Podstatne lepsia vydrz baterie ako na minulorocnom modeli
- Najvacsia deviza Docgreen kolobeziek je samostatna mechanicka kotucova brzda a samostatna nezavisla elektricka brzda. Elektricka brzda je dost ostra a umoznuje fakt rychle zastavenie, ale funguje na aktivnom principe, ktory spotrebovava energiu, rovnako ako pri rozbehu. Xiaomi kolobezky dokonca ani verzie PRO tuto moznost nemaju a ich mechanicke brzdy su kombinovane s aktivnou elektrickou a teda nedokazete setrit energiu brzdenim len mechanickou brzdou. Teda na XIAOMI stlacite jedinu mechanicku paku brzdy a aktivuju sa obe brzdy naraz - mechanicka aj elektricka, co zbytocne znizuje dojazd kolobezky.
- Odlahcene bezdusove kolesa - nikdy nedostanete defekt ako na XIAOMI, ale su asi trosku tvrdsie.
- Tohtorocny model ma lepsie umiestnenie predneho svetlometu tvoreneho jednou LED asi o 15 cm nizsie pod riadidlami. Na predchadzajucom modeli bola LED vyssie a casto brzdove lanko tienilo popred svietivost tejto LED takze to povazujem za vylepsenie
- Cena na Slovensku je 380 EUR, v CR cca 400 a v nemecku 529. To na nasu kupyschopnost obyvatelstva povazujem za ferove nastavenie ceny. Stale sme pri tejto kolobezke podstatne nizsie ako pri Xiaomi kolobezkach porovnatelnych parametrov.
- Kolobezka na rozdiel od Xiaomi nevyzaduje ziadnu APPku ani registraciu osobnych udajov. Proste vybalite z krabice zapnete a jazdite. Na rozdiel od tohto verzia Xiaomi 3 PRO vyzaduje registraciu uzivatela. Kym kolobezka nie je zaregistrovana umozni rozjazd do max rychlosti 10 kmh. To je silno obmedzujuce, preto Docgreen palec hore za jednoduchost.
Nejedna sa o produkt urceny pre Slovensku distribuciu. Jedna sa o produkt urceny pre nemcov. Zial. Tento produkt som uz vlastnil v minulosti kupeny priamo na predajni v Lidli. Predchadzajuci model - rovnako oznaceny EWA 6000 mal podstatne vacsie vole, akoby prisiel nedotiahnuty s potrebou servisu uz pri vybaleni z krabice. Ale tento minulorocny model siel 25 kmh maximalnou rychlostou tak ako povoluje slovenska legislativa. Nemecka ma obmedzenie na 20 kmh a presne tolko tento novy model aj ide. Maximalne 20 kmh aj ked na stranke pri predaji maju uvedene rychlost doslova "cca 20 kmh". Nie len ze je to nuda, ale produkt je pri tejto rychlosti uz takmer nepouzitelny.
Dalsia radikalna nevyhoda tohto noveho modelu je nemoznost startu z nuly bez pootocenia kolesa. Minulorocny model tuto funkciu mal. Dokonca toto natocenie je jeden konkretny bod na obvode, cize ak mate stastie a ten bod je akurat v blizkosti senzora, je mozny rozbeh z nuly, ak stastie nemate, musi sa koleso vytocit skoro cely obvod kym senzor zaznamena a az vtedy spusti rozbeh.
Na tomto aktualnom modeli absolutne nefunguje brzdove svetlo. Oproti tomu na minulorocnom modeli sa brzdove svetlo rozsvietilo ako pri stlaceni mechanickej tak aj elektrickej brzdy, co dostatocne notifikovalo inych ucastnikov premavky o brzdeni. Brzdove svetlo sa rozsvecovalo bez ohladu na stav zapnutia predneho svetlometu. Na tomto modeli pravdepodobne nefunguje od vyroby, ale moze to byt aj konkretny vadny kus.
Chyba bluetooth aplikacia na komunikaciu s kolobezkou. Je to skoda, lebo stav baterie ukazuje len pomerne primitivny a siroko pouzivany displej vyuzivany mnohymi vyrobcami kolobeziek. Teda ziadny udaj o spotrebe jazdy, ci dojazde alebo historii vyuzitia energie. V tomto ma Xiaomi vyhody.
80%
- pevna konstrukcia, vysoka nosnost, silny motor, dobre brzdy
- nizsi dojazd, ako som myslel, len to je zrejme sposobene aj mojou hmotnostou, mam 110 kg (prejdem tak cca 25 km pri najvyssej moznej rychlosti, pri nizsej by to bolo viac), tiez je tazsia, ale zato robustna, nema sparovanie s telefonom
Zatial som spokojny, pouzivam necele 2 tyzdne, takze vela skusenosti nie je, ale dobra pevna kolobezka co unesie mna aj dcerku (dokupoval som detske riadidla a detsky stojan na kolobezku), ma silny motor - nie je problem ist aj do kopca, dobre brzdy
70%
Kvalitná e-kolobežka so slušnými parametrami.
100%
Na prvý pohľad kvalitné vyhotovenie . Spokojnosť ... Max rýchlosť 29 km hod , dobré brzdný systém , doba nabíjania cca 4 hodiny , výdrž batérie cca 20 km , záleží na teréne a rýchlosti . Na bežné použitie úplne stačí ...
80%
- Super pre deti a začiatočníkov
- V pohode odvezie aj dospelých
- Dojazd je ok
- Nevladze do strmsieho kopca
100%
- výborný produkt za skvelú cenu
100%
Ako približovadlo do školy pre dievčatko 12 rokov / akurát. Ľahko ovládateľné/ dĺžka nabitia postačujúca.
20%
- robustná konštrukcia
- jednoduchý skladací mechanizmus
- trasie riadidlami
- nevydržal ani 50 km
Trasenie je vraj záležitosť zavesenia a odpruženia predného kolesa. Dá sa to v pohode akceptovať, ale prekáža mi roztrasené spätné zrkadlo.
Kolobežka vydržala necelých 50 km. Počas jazdy začalo blokovať zadný motor a pohon sa odporúčal. Predný funguje, zadný nie. Pravdepodobne riadiaca jednotka. Zatiaľ neviem, nakoľko má servis veľa práce.
100%
Príručka není v SK ani v CZ Slavo vyditelne pokyny (obrázky)
Zobrazujem 481 - 500 zo 500 recenzií « Predchádzajúci 1...21 22 23 24 [ 25 ]